ଖୋଲା ବେଣୀ ଧାରେ ଖୋଷି ମୁଁ ଆଦରେ ଜିଣି ଯିବି ତୋର ହିଆ କଣେଇ ଚାହିଁକି କିମିଆ କରିଛୁ ଦେହ ମୋର କସମସ ବୋଲର ... ଖୋଲା ବେଣୀ ଧାରେ ଖୋଷି ମୁଁ ଆଦରେ ଜିଣି ଯିବି ତୋର ହିଆ କଣେଇ ଚାହିଁକି କିମିଆ କରିଛୁ ...
କୁଞ୍ଚିତ ବନଦ-ବେଣୀ ଭ୍ରମ ଆଣେ ମନେ କକୋଦର କିବା ବ୍ୟସ୍ତ ମସ୍ତକ ମଣ୍ଡନେ ।। ଶଙ୍କା ଉପୁଜାଏ ହୀରା ହାର ମାନସରେ ଶମ୍ପ... କୁଞ୍ଚିତ ବନଦ-ବେଣୀ ଭ୍ରମ ଆଣେ ମନେ କକୋଦର କିବା ବ୍ୟସ୍ତ ମସ୍ତକ ମଣ୍ଡନେ ।। ଶଙ୍କା ଉପୁଜାଏ ହ...
ଅପେକ୍ଷା ରେ ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନ • ଅପାଣ୍ଡବା କରିବ ଧରଣୀ • ଭୋଗିବାକୁ • ନିଷ୍କଣ୍ଟକ ରାଜ୍ୟ ।। ଅପେକ୍ଷା ରେ ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନ • ଅପାଣ୍ଡବା କରିବ ଧରଣୀ • ଭୋଗିବାକୁ • ନିଷ୍କଣ୍ଟକ ରାଜ୍ୟ ।।
ଚାରିପାଖେ ଅତର ମହକ... କଅଁଳ କୋମଳ ହାତ ସ୍ପର୍ଶ... ସେ ପାଟଳ ବର୍ଣ୍ଣ ଶାଢିରେ, ଲାଗେ ଯେମିତି ସ୍ବର୍ଗ ପରୀ ଚାରିପାଖେ ଅତର ମହକ... କଅଁଳ କୋମଳ ହାତ ସ୍ପର୍ଶ... ସେ ପାଟଳ ବର୍ଣ୍ଣ ଶାଢିରେ, ଲାଗେ ଯେମିତି ସ...
କେଶ ଦରଶ ମସି ଟନ୍ଦନ ଟୋପି ଶଶୀ ସିନ୍ଦୂର ରଜ ବିନ୍ଦୁ ପୂଷା କି ରେ କେଶ ଦରଶ ମସି ଟନ୍ଦନ ଟୋପି ଶଶୀ ସିନ୍ଦୂର ରଜ ବିନ୍ଦୁ ପୂଷା କି ରେ
ଛଟା ବେଣୀ ଫୁଲ ଖୋସି ମହ ମହ ବାସୁ ଛଟା ବେଣୀ ଫୁଲ ଖୋସି ମହ ମହ ବାସୁ